26 March 2014

妖孽組合 嫩男亂港

正所謂亂世出妖孽,末日見惡魔。鬼哥驚死你唔知香港原來有如斯妖物,特地冒死介紹以下三隊本地少男組合俾大家品嚐。我瀨咗嘢,都希望大家一齊瀨。



鬼哥本來都想以「鼓勵下D後生仔啦」嘅角度去介紹佢地,但係Sorry,佢地嘅製作公司實在太不負社會責任,必須討伐! 呢三隊柒頭皮,質素之低劣,簡直可以加速佔中,催化革命。

認住佢地:

[眼線北韓風] 天堂鳥
因為「lulu疑似凸點事件」曲線「被出位」。喂大佬,唔係黑眼線,重拍子就韓架,北韓就有你份。


https://www.youtube.com/watch?v=1Tuv0ZGPPUA

[洗腦Loop膠] Fantaz
出道超過一年,冇人知。啲舞步Kai到無倫,隻主打歌煩膠無比。
洗腦MV:
https://www.youtube.com/watch?v=QQt6PZHN9LY

[陰陽怪氣 怪力亂神] Faith
國語同英文發音奇差,偏偏要唱國語歌+少量Rap,Make sure要乞大家憎。


https://www.youtube.com/watch?v=x8WhAgWtsE0






No comments: