26 December 2014

HKTV暴殄天物 《選戰》還我魔童



《選戰》第六集了。智叔呢? 郭鋒呢? 石修呢? 甚至,李心潔呢??? 點解 王宗堯 會變咗《選戰》代言人嘅呢?



喂,李心潔+廖啟智,約齊全港娛記報紙,著番戲服做專訪,at least 影張老土「雙方對壘」相做封面, 起條「心潔智叔HKTV明爭暗鬥」的煽情標題,係最最最基本的吧?! 鬼哥係真心唔明...HKTV作為「電視台」/「娛樂公司」,如此嘅低調安排,唔係專登的吧?

喂大佬呀,我已經退咗一百步評論了。俾我我會:

  1. 叫《選戰》演員去西洋菜街擺偽論壇或街站扮拉票
  2. 去商場做偽選舉造勢show
  3. 拍條偽選舉論壇(好似當年唐唐vs,狼英),放上網任睇
  4. 網上,街站實體票,一人一票俾觀眾選特首(心潔/智叔)

甚至玩盡演員:

  • 真係參選at least選區議員
  • 出席政府政策公眾資詢大會,並以角色嘅身份爭取發言
  • 巴士巡遊,掛晒Banner開晒大聲公拉票

等等等等....

希望HKTV認同我的小意見。製作一絲不苟,故事人物紮實當然重要。但一部電視劇,要成功,起碼有一半係靠宣傳扭橋PR口碑viral。老老實實,以《選戰》的製作及水準,HKTV而家可以話係暴殄天物,嘥到冇眼睇。

最後鬼哥想問,城市電訊,香港寬頻0個個霸氣鋒芒,產品往往以君臨天下之勢推出魔童王維基去咗邊呀?





No comments: