14 November 2012

[鬼哥500] 好玩,我又玩


如果叫鬼哥整網頁俾$500就不要來談了

如果令你做成經濟困難真不好意思,我也不是開善堂;
傾生意前問你一句,要是真的給五百人工就不要談了!感謝
免得做成你又生活艱難,我又覺得不爽XD"...真的! 我很誠實


不談的話,真的沒所謂啦~我真的不能接受給五百
我做的網頁是專業級不是爛網站,而且是幾十頁,不是那些cheap的低級設計
特別是遇到企業級的那種客戶,
你要去給五百,幫襯我者又給五百
那就真的不好意思了,那乾脆別找我做了真的!!
有客戶真係會開得出五百,我真係hi爆你都似,
唔幫襯我真係唔緊要,我仲會介紹你比行家的!
但係我真係唔想要我貼時間蝕做個網站比你囉~~岩唔岩聽先~

唔係障礙,係我無謂令客戶生活咁辛苦,
你要記住,我唔係為錢,我係為左D人,
唔好又無錢又要整網站...




港女500原文 XDDD

No comments: