9 July 2011

bar code紋身唔敢scan

唔知係咪因為近日轉左profile picture, 呢排又多人問左,喂鬼哥你個bar code究竟scan唔scan到, 同埋有冇scan過。

我的答案都係呢個~ 我淆底唔敢scan。

假設去7仔或百佳scan, 結果無論係任何野都必定賴野。若然係建力士,可樂,勁量電芯等已​經算係執番身彩。

Worst case scenario 係樂而雅,碧麗珠,魚仔餅,麥提莎,岡本安全套...咁就仆街喇​... 件貨跟我一世!

你又諗到乜野其他爆笑貨品?

上圖為Bar code紋身原貌, 連條文粗幼都跟捉。想陷鬼哥於不義的老友們,不妨print出黎​拎去scan, 跟住話番俾我知個結果, 我會嘗試接受現實的。

No comments: