1 August 2011

Adobe也HTML5,Flash的歷史任務就此完成?



Adobe宣佈認輸推出HTML5為基礎的動畫製作工具Edge。

回想當日Steve Jobs狂踩Flash平台,話呢話路,話佢又食資源,漏洞又多,死都唔支援。說穿了,其實不過唔想iOS用戶透過Flash平台繞過itunes付費,咁Apps先可以大搞自己in-apps付款平台從中抽水

事過境遷,今日的 Edge,就正正係Adobe宣佈投降,順應大勢的產物。


好玩既係,從來都係Web的應用,帶住Mobile的鼻子走。手機從來無不盡量扮Web」。今次,係因為單一Mobile OS滲透率,掉轉頭咁塑造緊Web的應用。

網頁上面大大粒掣,扮iOS的介面,甚至iOS的預設font (Helvetica),於網上隨處可見。但係今次Adobe逐步捨棄殿堂級產品Flash,絕對係網絡歷史其中重要一章。



More:

No comments: